maanantai 28. helmikuuta 2011

Lomaa :)

Minulla on tämä viikko lomaa ja todella tarpeeseen loma on nyt. Pari viikkoa sitten sairastin noro-viruksen ja viime viikon minulla oli joko kova flunssa tai sitten influenssa. Työkaverilla oli tutkitusti B-influenssa. Pari päivää yritin olla särkylääkkeen voimalla töissä, mutta keskiviikkona jouduin lähtemään kesken päivän töistä ja loppuviikon olin sairaslomalla. Kahden viikon sisällä mulla on ollut enemmän sairaslomapäiviä kuin koko työurani (29 vuotta) aikana yhteensä.

Televisio oli mukava kumppani, kun piti monta päivää makoilla.


Koirillakin oli tosi tylsää, kun eivät moneen päivään päässeet kunnon lenkille. Paljon ne makoilivat sohvan vieressä minun seuranani.


Eilen jaksoin jo olla pitempään pystyssä ja meinasin pestä vähän pyykkiä. Kuinka ollakaan pyykkikone hajosi 25 vuoden uskollisen palvelun jälkeen. Tänään käytiin ostamassa uusi kone, mutta sen saa vasta keskiviikkona. Uusi kone joutuukin kovaan testiin heti, sen verran paljon on pyykkiä kertynyt minun sairastellessa.

Mukavaa viikoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti