torstai 5. toukokuuta 2011

Kirppislöytö

Kävin pari päivää sitten paikallisella kirppiksellä pyörähtämässä. Sieltä silmiini osui tutun näköinen Arabian pieni teekannu. Äiti antoi minulle jo yli 20 vuotta sitten sinisen teekannun, koska minä olen teen en kahvin juoja. Äiti kertoi, että kannu on vanhempieni kihlalahja vuodelta 1955 ja, että niitä on ollut alunperin kaksi, isompi ja pienempi. Arvelin kirppiksellä, että kannu on pienempi kuin se mikä minulla on kotona ja, että nyt löysin sille parin.


Mutta kuinka ollakaan, kun pääsin kotiin niin kannuthan olivatkin saman kokoisia. luulen, että se mikä minulta puuttuu on se isompi. Vähän petyin, mutta se mikä tästä toisesta kannusta teki löydön oli hinta, 1 euro.


Nyt minulla siis on kaksi samanlaista teekannua. Pitää miettiä laitanko löytöni myyntiin.


Ihania päiviä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti