torstai 27. joulukuuta 2012

Pyhät ohi

Varsinaiset joulunpyhät on vietettynä, mutta minulla joulun aika jatkuu...
Olen loppiaiseen asti lomalla eli töihin seuraavan kerran vasta 7. tammikuuta:))
 
Meillä oli mukava perinteinen joulu, ympärillä läheisiä ihmisiä, lämpöä ulkona paukkuvasta pakkasesta huolimatta, hyvää ruokaa ja antelias joulupukki.
Joulun vietossa meillä oli äiti ja S-tyttären Isoveli.
Joulupäivänä saatiin lisää vieraita ja oli mukavaa:)
Sain ihania lahjoja paljon niin vanhemmilta, lapsilta kuin työkavereilta päiväkodista.
S-tytär oli ostanut minulle Kalevala-korun Kodin sydän -sarjasta riipuksen ja korvakorut, tippa linssissä avasin paketin.
Isännältä sain mm. 3000 palan palapelin, joten sitä pitäis nyt lomalla ruveta urakoimaan. Yksi lempipuuhistani:)
 
Tällaisia vieraita oli aatonaattona 28 asteen pakkasessa ikkunan takana.
Mehän ei ruokita lintuja, koska Luru on niin hassu, että se syö linnun kakat, jote niin kauan kuin Luru on talossa, emme lintuja ruoki. Ihana niitä on kyllä katsella ja kuvata.
Moneen vuoteen (silloinkaan kun lintuja ruokittiin) meillä ei ole punatulkkuja näkynyt, Nyt niitä oli kymmenkunta niin uroksia kuin naaraitakin.

Äiti vietiin eilen kotiin, Isäntä oli tämän päivän töissä ja S-tytär nukkui pitkään, joten minä olen ottanut päivän levon kannalta ja nauttinut olostani.


1 kommentti:

  1. Hauskin lahja minkä minä sain oli sukat. Tytär oli kuulemma kysynyt Lili-koiralta, mitä äidille ostettaisiin joululahjaksi ja Lili oli sanonut; sukat.

    VastaaPoista