lauantai 1. joulukuuta 2012

Voi minua!

 
Tein itselleni eilen aamulla oikein listan, mitä kaikkea pitää nyt viikonlopun aikana saada tehtyä. Kahtena seuraavana viikonloppuna on myyjäisiä. Toisena paikalliset joulumyyjäiset ja toisena isot joulumarkkinat.
Eilen, kun tulin lentopallon peluusta kotiin, ajattelin että käännänpä jo joulukuun kalenterisivun esiin ja kauhukseni huomasin, että mulla on tänään lentopalloturnaus.
Olin aivan autuaasti unohtanut koko asian.
Joten se siitä työlistasta.
Onneksi turnaus on tässä ihan lähellä.
 
Kuva ei ole itse ottamani, vaan olen napannut sen netistä, kyseisen turnauksen järjestäjän sivuilta.
Kuva on jo muutaman vuoden takaa.
Olenpa minä itsekin siinä, mutta jääköön arvoitukseksi kuka.
 
Meillä tuulee ja pakkasta on lähelle kymmenen astetta, joten tänä aamuna jätin lenkkeilyn väliin. Pitäisi olla kommandopipo päähän, että naama tarkenis.
 
Mukavaa kynttilänvaloista talvista viikonloppua kaikille!

1 kommentti:

  1. Tätä on liikkeellä! Kaikki pitää olla kalenterissa ja jos jotakin pitää ottaa mukaan se täytyy laittaa oven eteen!

    VastaaPoista