sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Nuorten show

Huh, kun viikko meni taas nopeasti.

Viikko sitten lauantaina oltiin Isännän katsomassa Up with People- showta. Olin positiivisesti yllättynyt. En ollut koskaan aiemmin kuullut kyseisestä järjestöstä. Esiintyjät oli koottu nuorista ympäri maailmaa. Kyseessä on hyväntekeväisyysjärjestö ja nuorisoryhmä esiintyy aina puoli vuotta kerrallaan ympäri maailmaa ja sitten taas vaihtuu uusi ryhmä. Show sisälsi tanssia ja laulua. Jos joku haluaa tietää enemmän järjestöstä laitan linkin tähän Up with People, mistä saa lisätietoa.

Kaikki esiintyvät nuoret esiteltiin ennen showta heijastamalla kuva, etunimi ja kotimaa seinälle.

Vähän olen käsitöitäkin tehnyt, mutta ovat vielä keskeneräisiä. Puutarhassa olen vain kukkapenkit siivonnut, muuta en ole siellä tehnyt. Seuraava urakka on kasvihuoneen pesu.
Eilen olin kirpputorilla myymässä ja jotakin tavaraa sain kaupaksikin.
Ja tietysti tähän viikkoon on mahtunut jääkiekon seuraamista, tämän päivän peli oli kyllä melkoisen onneton esitys Suomelta.

Tänään oltiin äidin luona. Tein aamulla täytekakun valmiiksi ja askartelin kortin (kuvaa en muistanut ottaa kummastakaan). Olen jo monena vuonna vienyt kakun äidille. Nyt en hoksannut ilmoittaa äidille , että olen tehnyt kakun ja äiti oli ostanut täytekakun, joten herkuttelua riitti ylenmäärin. Oltiin yhtä lukuunottamatta kaikki jäljellä olevat sisarukset paikalla ja mukavaa oli.




Toivotan kaikille ihanaa alkavaa viikkoa:)

1 kommentti:

  1. Koleaa on tänä maanantaina, mutta pikkuisen aikaa värkkäsin omenapuiden alustoja puhdistamassa. Monenlaista pitää ehtiä tehdä ennen kasvimaan laittoa. Äitienpäiväkin on vietetty.

    VastaaPoista